Feb 18, 2009

Gambar Konvoi 7 Heavens Bulan Jan 2009

Kumpulan kami yg diberi nama 7 Heavens telah berjaya melakukan konvoi amal pada 24 -27 Januari 2009 sempena cuti Chinese New Year baru-baru nih. Perjalanan melebihi 2,000 km sungguh happening, seronok dan terkandung cerita-cerita kawan tolong kawan yg menunjukkan kebaikan hati ahli-ahlinya. Diketuai Brother Syed Aziz, Rosli, Khalid, Hamdan dan saya Yusuff berlima motor dan diikuti 2 buah kereta logistik (membawa barang-barang bantuan, beg pakaian peserta semua). Terima kasih kepada Brother Syed Aziz yg sanggup sponsored perbelanjaan yg terlibat - tempat tinggal, makan minum, dan minyak.

Seperti biasa kami menunggang ER6N (4 buah) dan Z1000 (Syed Aziz). 

1. Perjalanan dari KL ke Bidor, lalu jalan kampung ke Teluk Intan, jalan pesisir pantai, sampai ke Gurun, Kedah. Jam 5 ptg , mereka pergi ke 3 rumah orang susah sumbangkan bantuan (Macam program  BersamaMu di TV3).

2. Hari ke-2, dari Kedah, kami ke Kuala Perlis lalu jalan tepi pantai, cantik. Makan laksa Kedah kat situ, sambung perjalanan ke Tasik Banding, Perak lalu Pengkalan Hulu. Terus ke Kota Bahru lalu jalan belum siap melalui ...sambung next time

2. 

No comments:

Post a Comment